آموزشگاه irbasic4android ایران بیسیک فور اندروید

بزرگترین مرجع فارسی آموزش بیسیک فور اندروید همراه با تمامی برنامه های اندروید

آموزشگاه irbasic4android ایران بیسیک فور اندروید

بزرگترین مرجع فارسی آموزش بیسیک فور اندروید همراه با تمامی برنامه های اندروید

در این سایت آموزش کامل برنامه نویسی با B4a ارائه میشه
تمامی مطالب با ذکر منبع هستن و درصورت لزوم و درخواست صاحب اصلی مطلب حذف خواهد شد.

کلمات کلیدی
آموزش برنامه نویسی اندروید آموزش برنامه نویسی بیبسیک 4 اندروید آموزش برنامه نویسی بیسیک فور اندروید b4airanamozesh آموزش ساخت برنامه پیامکی بررسی تبلت Asus MeMo Pad 8 2014 گوشی‌هایی که اندروید ۶ را دریافت می‌کنند آپدیت دیتابیس بصورت آنلاین آموزش ساده اجرا کردن یک برنامه داخل برنامه خودمون آموزش اجرای کار با صوت فارسی! آموزش ساده برای محصولات مصرفی با درون پرداخت ConsumeProduct فیلم آموزش Android Studio آموزش ساخت اپلیکیشن Android کمتر از یک ساعت با Android Studio آموزش برنامه نویسی Android برای توسعه دهندگان پر مشغله آموزش برنامه نویسی Android با Eclipse ساخت برنامه های سودآور iOS و Android بدون کدنویسی دانلود سورس برنامه تلگرام فیلم آموزش basic4android به زبان فارسی فیلم آموزش basic4android ساخت کتاب با بیسیک فور اندروید برنامه نویسی basic4android آموزش فارسی بیسیک فور اندروید آموزش حرفه ای بیسیک فور اندروید آموزش برنامه نویسی اندروید با Basic4Android به زبان فارسی آموزش برنامه نویسی basic4android آموزش Basic4android آموزش ساخت امتیاز دهی در مارکت بازار آموزش بیسیک فور اندروید
بایگانی

بررسی تبلت Asus MeMo Pad 8 2014

شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۴، ۰۴:۳۵ ب.ظ

بررسی تبلت Asus MeMo Pad 8 2014

 
سری جدید تبلت‌های Asus یک عضو جدید با اندازه‌ای متوسط دارد: MeMo Pad 8. این تبلت مجهز به یک پردازنده سطح‌ بالا و یک صفحه نمایش 8 اینچی می‌باشد




معرفی


سری جدید تبلت‌های Asus یک عضو جدید با اندازه‌ای متوسط دارد: MeMo Pad 8. این تبلت مجهز به یک پردازنده سطح‌ بالا و یک صفحه نمایش 8 اینچی می‌باشد و قیمت این مدل هم 200 دلار است. خوب حالا بیاییم ببینیم که این تبلت برای رقابت در بازار چه امکاناتی در اختیار دارد؟


مزایای اصلی


  +عملکرد فوق‌العاده

  +طراحی با کیفیت

  +قیمت پایین


معایب اصلی


برخی از تغییرات نرم‌افزاری آزار دهنده هستند.


پیش از شروع بررسی توجه داشته باشید که شرکت Asus همانند بسیاری از شرکت‌های دیگر نام‌های محصولات قدیمی خود را بر محصولات جدیدش می‌گذارد. این امر موجب می‌شود که مشتری به اشتباه یک مدل قدیمی را بخرد و فکر کند مدل جدیدی با قیمت مناسب خریده است. تبلتی که در این‌جا در مورد آن صحبت می‌کنیم MeMo Pad 8 مدل ME181C می‌باشد. چنان‌چه قصد خرید دارید، ابتدا مدل را بررسی کنید.


ساخت و طراحی


MeMo Pad 8 همانند برادر کوچکتر و ارزان‌تر خود یعنی MeMo Pad 7، کوچکتر از ابعاد واقعی‌اش به نظر می‌رسد (8.3x4.9x0.3).اندازه این تبلت به سایر تبلت‌های 8 اینچی نزدیک است ولی به خوبی از هر میلی‌متر آن استفاده شده است و این طراحی هوشمندانه موجب شده است کوچکتر به نظر برسد.

حس در دست گرفتن این دستگاه بسیار راحت است و پشت آن همانند MP7 کمی لاستیک مانند با لبه‌هایی منحنی طراحی شده است تا در دست گرفتن آن آسان باشد. در یک کلام، حس خوبی را منتقل می‌کند.

طراحی این تبلت ساده و خلاصه است و یک نوار باریک نقره‌ای هم دارد. وزن دستگاه هم 320 گرم می‌باشد.

به طور کلی این تبلت هم به همان اندازه برادر کوچکترش دوست داشتنی است. با وجود جنس خوب قاب پشتی، حس خوب در دست نگه‌داشتن و طراحی هوشمندانه‌اش بیشتر شبیه یک تبلت گران قیمت است و به هیچ عنوان تصور نمی‌شود که قیمت آن در حد 200 دلار باشد.


صفحه نمایش


تنها تفاوت آشکار مدل‌های مختلف Asus صفحه نمایش آن‌هاست. تفاوت صفحه نمایش MP8 در یک اینچ اضافه‌تر طول قطر آن می‌باشد. هر چند یک اینچ بیشتر تفاوت زیادی نیست و در نگاه ممکن است زیاد به چشم نیاید ولی اگر محاسبه کنید می‌بینید که یک اینچ بیشتر معادل 25 درصد فضای بیشتر نسبت به تبلت 7 اینچی می‌باشد. این یعنی که صفحات وب، اسناد متنی، کتاب‌ها و همه مواردی که بر صفحه نمایش این تبلت می‌آیند، 25 درصد بزرگتر دیده می‌شوند.‌ آیا این یک مزیت بزرگ است؟ مسلماً نه. اگر این چنین بود تمام مشتریان به سراغ تبلت‌های 10 یا 12 اینچی می‌رفتند. ولی نکته مثبتی است. کسانی که به دنبال خرید تبلت‌های 7 اینچی هستند، حاضر خواهند بود با پرداخت اندکی مبلغ بیشتر این ویژگی را به دست آورند. تبلت‌های سری MeMo Pad همواره در زمینه سایز و اندازه بهینه بوده‌اند. MeMo Pad 8 هم تقریباً به کوچکی مدل Hisense Sero 7 می‌باشد که در سال قبل بسیار محبوب بود. با تمام این تفاسیر، تبلت‌های 8 اینچی به اندازه کافی برای ایجاد یک صفحه تمام سایز مناسب نیستند (حتی اگر دید آن‌ها 20/20 باشد)، اما هر بیت هم ارزش خودش را دارد.

رزولوشن صفحه نمایش این تبلت 1280x800 است، یعنی به اندازه بیشتر تبلت‌های 7 اینچی. بنابراین تراکم پیکسلی آن هم برابر با 189 ppi می‌شود. با وجود اینکه آیتم‌های روی صفحه نمایش بزرگتر هستند اما یکدست‌تر دیده نمی‌شوند.

نور صفحه نمایش MP8 بیست درصد بیشتر از MP7 می‌باشد و به همین دلیل در نور آفتاب عملکرد بهتری دارد ولی باز هم کاملاً رضایت بخش نیست. با وجود اینکه هنوز در زیر نور آفتاب مشکل دید وجود دارد اما باز هم این تبلت در این زمینه نسبت به نسل قبلی خود پیشرفت کرده است.


دکمه‌ها و درگاه‌ها


در لبه‌ی بالای سمت راست MeMo Pad 8 دکمه‌های روشن/خاموش و صدا قرار دارند. هر دو هم در زاویه قرار داده شده‌اند و اندکی به سمت پشت تبلت متمایل هستند. هر چند که در ابتدا ممکن است تصور شود این جایگذاری دکمه‌ها چندان جالب نیست، ولی به مرور از آن خوشتان خواهد آمد. دلیل آن هم اینست که با این سبک طراحی دکمه‌ها، امکان فشرده شدن ناگهانی آن‌ها وجود ندارد، حتی اگر تبلت به پهلو باشد. جک هدفون و پورت microUSB در بالای دستگاه قرار دارند.

MeMo Pad 8 بسیاری از ویژگی‌های جذاب MeMo Pad 7 را دارد ولی دارای مزایای خاص خودش هم می‌باشد: عملکرد سریع، طراحی زیبا و ویژگی‌هایی که بیشتر از نیاز یک کاربر معمولی می‌باشد. بنابراین می‌توانیم نتیجه بگیریم که خرید این تبلت یک خرید خوب خواهد بود.

با قیمتی در حدود 200 دلار و کمتر، این تبلت را می‌توان یک خرید بسیار خوب به حساب آورد. به ویژه اگر نیاز به دستگاهی دارید که از تبلت‌های 7 اینچی امکانات بیشتری داشته باشد.




سخن پایانی


یک تبلت 8 اینچی با عملکرد فوق‌العاده و قیمت پایین

برچسب ها: آخرین اخبار ، اخبار فناوری ، دیجیتال ، 9صبح ، تبلت ، ایسوس ، بررسی تبلت ، Asus ، Asus Memo Pad 8
کد خبر: ۷۰۹۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی